KARPATSKÝ OBLÚK : PEŠO Z RUMUNSKA CEZ UKRAJINU NA SLOVENSKO.

Piatok 15.10.2021 - 106.deň : Pezinská Baba 527m

Ráno ma Marián odviezol po raňajkách späť k vodnej nádrži Buková a tak začínam o 8:00 na parkovisku a po žltej turistickej značke sa vraciam na Brezinky. Odtiaľ pokračujem s červenou značkou na Ámonovu lúku, kde sa posilňujem. Včera večer by som až tu nedošiel.

Ďalej, cestou z Klokoča stretám partiu dôchodcov, ktorým kazím vekový priemer, najstarší ale najčipernejší pán má vyše 80! Ich vitalita má presvedčila, že ešte 20 rokov môžem vymýšľať takéto aktivity.

Na Mesačnej lúke opúšťam červenú a idem so zelenou po Sklený vrch, kde má čaká bývalý kolega Marek s dcérou. Presúvame sa k prístrešku na Sklenej Hute, kde obedujem. Ideme spolu po Sedlo Skalka, kde sme sa rozlúčili a ja pokračujem zase po červenej.

Pred Čermákom stretáme kamaráta Janka, ktorý pôjde so mnou zvyšok trasy až do Bratislavy. Pod Skalnatom sa rozhodujeme obísť hlavný hrebeň radšej po červenej cyklotrase, lebo je málo svetla a pokročilý čas. Na širokej ceste sa nám potme pôjde rýchlejšie, ako na hrebeni so strmými výstupmi a klesaniami. Aj tak prichádzame na Pezinskú Babu až 19:30, ubytujeme sa na chate Korený vrch.

Dnes mám 46km, ale záver s kamarátmi ubiehol rýchlejšie.